Whole30 Den 26

To o čem jsem chtěl původně v pátek mluvit je jedno úžasné oznámení. Dost lidí na to čekalo a konečně od zítřka to bude realitou.

Primal Blueprint, onen překladatelský oříšek co se týče názvu, konečně vyšel v češtině a bude dostupný od příštího týdne na téměř každém rohu. Za tímto počinem a tedy tím, že se z edičního plánu, přesune na stánky Vašich oblíbených knihkupectví a distributorů e-knih, stojí spousta zajímavých lidí, ale hlavně Blue Vision. Je to tedy zde, od pondělí to propukne ve velkém. Neočekávám boom jako kolem Jídlo na prvním místě, ale přesto očekávám dost. Je tedy výborné, že Markova skvělá kniha, která dostala dost lidí do toho, čemu říkáme primal – potažmo paleo, se konečně dostane do rukou i lidem, kteří neovládají angličtinou. Předmluvu napsal další velmi zajímavý člověk, stojící za projektem KB5 tedy kettlebell rájem. Máte se tedy na co těšit a také, protože budu provádět recenzi, se můžete těšit i na soutěž o jeden výtisk. Takže jen co ke mě dorazí, budete to mít naservírováno…

Den 26 – Metla

Den 26 snídaně

Snídaně: slanina, vejce, avokádo na pánvi a k tomu pár okurek, ředkviček
Oběd: krevety v jednoduché rajčatové omáčce a cuketové nudle
Den 26 oběd
Svačina: pár jahod, pár švestek
Večeře: pikantní kuřecí křidélka, pečená zelenina (cuketa, rajče, lilek)
Den 26 večeře
Pohyb: procházka
Pitný režim: 2,5 litru vody

Den 26 – Noemi

Snídaně: „Zjednodušený“ domácí sulc(vepřové nožičky, kůže uvařeny se solí, bobkovým listem, novým kořením , jalovcem a černým pepřem celým, poté staženo a nasekáno i s kůžemi na drobné kousky a necháno ustydnout) 200g, ochucen jablečným octem a čerstvě mletým pepřem
Salát:  římský salát, 10 g červené cibulky,  1 PL panenského olivového oleje, diamantová sůl, citronová štáva, hrst natrhané nahrubo čerstvé bazalky
1 a ½ broskve

Oběd: Pečené kuře na zelenině ( dolní část stehna)
Salát : Ledový salát ochucený salsou ( rozmixovaná  cherry rajčata, anšovičky (1 filet), 2 sušená v teplé vodě namočená rajčata, čerstvé máty a bazalky, 2 Pl panenského olivového oleje), posypáno 1 Pl nasucho opražených piniových oříšků

Večeře:  90 g hovězího steaku (angus) na ½ Pl vepřového sádla, sůl, pepř
Salát: Strouhaná červená řepa se salátovou okurkou, žlutá paprika, ½ avokáda, 1 Pl oleje z hroznových jader, 2 PL citronová šťáva, PL vinného červeného octa, čerstvě mletý pepř, diamantová sůl

Pohyb: ranní joga, Kettlebell, Svižná chůze (1,5 hod)

Pitný režim: 2,5 lt vody         káva: 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *